DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

Publicat el Dimarts, 30 Gener 2018

Avui hem celebrat el Dia de la Pau i la No Violència a l'escola i ho hem fet a través de diverses activitats.

Cada classe ha treballat la biografia d'una persona que ha estat rellevant en la lluita per la pau, la democràcia, el respecte i la igualtat entre els pobles i les persones. Hem elaborat un mural amb tota la informació recollida de cada personatge i n'hem fet una exposició al passadís de la planta baixa que tots podeu visitar quan vulgueu.

A la paret del pati, hem fet el Mur de la Pau on tothom qui vulgui, nens, nenes, mestres, monitors, pares, mares, familiars, hi pot deixar el seu missatge. Nosaltres ja hi hem deixat els nostres.

Per acabar, hem cantat tots junts la cançó 'Somnis d'infant'. Aquí teniu el vídeo.

Carnestoltes 2017

Publicat el Dimecres, 29 Març 2017

AQUÍ TENIU UN RECULL DE VÍDEOS I FOTOS DEL CARNESTOLTES! ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!

Mostra el contingut: Carnestoltes 2017

MANNEQUIN CHALLENGE PER LA PAU

Publicat el Dilluns, 30 Gener 2017

Avui, dilluns 30 de gener, en motiu del Dia Escolar de la No Violència i la Pau, ens hem proposat el repte de fer un Mannequin Challenge a la plaça de la Constitució. 250 nens i nenes, des de P3 fins a 6è, mestres i pares ens hem quedat quiets durant 8 minuts mostrant un gest o actitud a favor de la pau, la tolerància i la convivència.

A banda d'aquesta escena congelada, tots els cursos de P3 fins a 6è hem treballat el tema de la notícia a partir de la redacció i la gravació en vídeo de notícies relacionades amb la pau.

Volem felicitar a tots els participants ja que ha estat tot un èxit!

Carnestoltes 2016

Publicat el Divendres, 19 Febrer 2016

QUE BÉ QUE ENS HO VAM PASSAR PER CARNESTOLTES! AQUÍ EN TENIU UNA MOSTRA!

Mostra el contingut: Carnestoltes 2016

CADENA PER LA PAU

Publicat el Dimarts, 02 Febrer 2016

Divendres passat vam celebrar el Dia Escolar de la No Violència i la Pau. Al matí vam treballar a cada aula el conflicte dels refugiats i després del pati vam decidir envoltar la nostra escola fent una cadena humana, i amb l'ajuda de pares i mares ho vam aconseguir!

Mostra el contingut: CADENA PER LA PAU