Bloc de cicle inicial

ACTIVITAT: Els viatges de la Cisa

Publicat el Dimecres, 16 Mai 2018

El 9 d’abril van venir a la classe l’il·lustrador Subi i l’escriptora de contes Anna Obiols. L’Anna ens va explicar el conte “Els viatges de la Cisa” mentre en Subi il·lustrava la història en uns fulls grans que ara tenim penjats al nostre bibliopassadís. Abans de marxar ens van encarregar una feina. Havíem de llegir-nos uns quants contes que ens deixaven a la classe per la propera vegada que vinguessin i a més cada un de nosaltres havia d’escollir un personatge d’un dels contes i dibuixar-lo.

El passat dilluns 14 de maig l’Anna i en Subi van tornar. Entre tots vam comentar els contes que durant aquest mes ens havíem llegit i vam donar les nostres il·lustracions a en Subi. Veient els personatges que havíem escollit, va dibuixar un bonic paisatge on d’un en un vam poder-hi enganxar el nostre dibuix. I així va quedar...

6è B ve a fer-nos una enquesta

Publicat el Dimecres, 02 Mai 2018

Diuen que la informació és poder. Les enquestes ens ajuden molt alhora d'adquirir-la. Els grans de l'escola ens han vingut a fer una enquesta, que sol ser un recull de preguntes amb respostes curtes i senzilles que serveixen per recollir dades.

JOCS FLORALS

Publicat el Dimecres, 02 Mai 2018

Els Jocs Florals, són trobades literàries que esdevenen promotors i difusors d'una llengua. En aquest dia tant "lectoescriptor", les nenes i nens de primer, ens reunim per llegir i escoltar texts de collita pròpia

Seguimos contando!

Publicat el Dimecres, 25 abril 2018

Un cuento más de la clase de primero

Receptari de segon

Publicat el Dijous, 19 abril 2018

Les nenes i nens de segon hem demostrat ser grans cuiners. Queda ben reflectit en aquest receptari. Aneu amb compte si el mireu amb gana!