Bloc de cicle inicial

MIMING IN THE ENGLISH CLASSROOM

Publicat el Dimecres, 24 Octubre 2018

MIMING IN THE ENGLISH CLASSROOM

Using mime in the ESL classroom makes the Language learning more interesting, especially to lower level classes. Mime and gestures facilitate communication, understanding and participation.

L’ús de la mímica a l’aula d’anglès fa que l’aprenentatge d’aquesta llengua sigui més interessant. La mímica i els gestos faciliten la comunicació, la comprensió i la participació.

Comencem primer

Publicat el Dilluns, 01 Octubre 2018

Ja estem ben acomodats a la nostra nova aula i en coneixem tots els racons!

Un cuento más

Publicat el Dilluns, 18 Juny 2018

El protagonista

Publicat el Dilluns, 28 Mai 2018

Sortim a presentar-nos, sortim a ser protagonistes!

Cliqueu la imatge per veure les nostres presentacions:

ACTIVITAT: Els viatges de la Cisa

Publicat el Dimecres, 16 Mai 2018

El 9 d’abril van venir a la classe l’il·lustrador Subi i l’escriptora de contes Anna Obiols. L’Anna ens va explicar el conte “Els viatges de la Cisa” mentre en Subi il·lustrava la història en uns fulls grans que ara tenim penjats al nostre bibliopassadís. Abans de marxar ens van encarregar una feina. Havíem de llegir-nos uns quants contes que ens deixaven a la classe per la propera vegada que vinguessin i a més cada un de nosaltres havia d’escollir un personatge d’un dels contes i dibuixar-lo.

El passat dilluns 14 de maig l’Anna i en Subi van tornar. Entre tots vam comentar els contes que durant aquest mes ens havíem llegit i vam donar les nostres il·lustracions a en Subi. Veient els personatges que havíem escollit, va dibuixar un bonic paisatge on d’un en un vam poder-hi enganxar el nostre dibuix. I així va quedar...