Bloc de cicle superior

Un, dos, tres... Ja!

Publicat el Dilluns, 13 Març 2017

Pujarem dalt dels cims amb el cor alegre...

Per celebrar el dijous gras els alumnes de cinquè i sisè vam anar d'excursió als Àngels. Vam caminar durant tres hores aproximadament i vam aprofitar per gaudir del paisatge, de la natura i dels nostres companys. Fou una bona jornada i al final, ja cansats, vam tornar a l'escola amb autocar.

Visita al laboratori de la UdG

Publicat el Dilluns, 13 Març 2017

Aquest mes de març, els alumnes de cicle superior hem visitat el laboratori de la facultat d'educació de la UdG. Amb els estudiants de segon i tercer hem treballat diferents aspectes de la ciència: la flotació, la pressió atmosfèrica, el magnetisme, etc.

Hem après moltes coses i estem desitjant que vinguin a l'escola per dur a terme més experiments i continuar la tasca que hem iniciat.

Excursió a Empúries. 5è i 6è.

Publicat el Dilluns, 22 Febrer 2016

El dia 6 de novembre del 2015, els nens del cicle superior de l’escola Joan Bruguera (5è i 6è) vam anar a Empúries.

Primer vam anar a un museu per veure una ciutat que molts anys enrere havia estat grega.

Ens van explicar moltíssimes coses :com eren els carrers, quins eren els seus déus, com eren els temples...

Més tard vam anar a veure la part romana i unes noies ens van organitzar una gimcana. Va ser molt divertida i vam aprendre coses d’una manera diferent!

Quan vam acabar, vam caminar una mica fins arribar a un parc molt bonic on vàrem dinar. Vam estar-nos-hi molta estona. Quan ja havíem dinat i jugat, vam anar a la platja per mullar-nos els peus a la mar.

Era molt bonic perquè la platja estava buida, només hi érem nosaltres. Vam anar cap a l’autobús i de tornada vam cantar cançons.

TROBADA ESPORTIVA 6è

Publicat el Dimarts, 27 Mai 2014

El dijous 15 de  maig, els alumnes de 6è vam anar a Palau a fer una trobada esportiva amb altres escoles. L’objectiu d’aquesta trobada era fer esport i conèixer nens i nenes per més endavant, quant anem a l’institut. Ens vam trobar amb set  escoles més. Quant vam arribar amb l’autobús, vam esmorzar, i després ens vam reunir a dins del pavelló. Ens van anar cridant per començar a fer les activitats. Hi havia 5 activitats: Rugby, Basquet, Kin ball , Bàdminton i Voleibol. Quan vam acabar totes les activitats vam dinar, i després ens van deixar una estona d’esbarjo. Finalment van haver-hi unes actuacions de ball d’algunes escoles, i d’uns nois que s’hi dedicaven.