Apadrinaments lectors

Objectius

• Augmentar la cohesió social entre alumnes de diferents nivells del centre a través d’activitats conjuntes.
  • Donar responsabilitat als alumnes de cicle superior a través de l’organització de les activitats a realitzar en les sessions d’Apadrinament.
  • Crear un vincle entre padrins i fillols de manera que els primers esdevinguin un referent en el centre per els més petits.

L’Activitat d’Apadrinament la realitzen els cursos de P5 amb 5è i 1r amb 6è. Els alumnes de cicle superior són els padrins i els alumnes de P5 i 1r són els seus fillols.

Els apadrinaments giren entorn de la lectura i el món del llibres i el seu objectiu és fomentar el gust per la lectura dels petits de la casa.

Les sessions es duen a terme els divendres a la tarda, aproximadament una vegada al mes.