Apadrinaments

Objectius

• Augmentar la cohesió social entre alumnes de diferents nivells del centre a través d’activitats conjuntes.
  • Donar responsabilitat als alumnes de cicle superior a través de l’organització de les activitats a realitzar en les sessions d’Apadrinament.
  • Crear un vincle entre padrins i fillols de manera que els primers esdevinguin un referent en el centre per els més petits.

L’Activitat d’Apadrinament la realitzen els cursos de P4-5è i P5-6è. Els alumnes de cicle superior són els padrins i els alumnes de P4 i P5 són els seus fillols.

Els padrins són els encarregats de preparar activitats de temàtica diversa per realitzar amb els seus fillols.

Exemples d'apadrinaments: lectura, jocs, manualitats, festes...

Les sessions es duen a terme els divendres a la tarda aproximadament una vegada al mes.