Revista Borrissol

Objectius

• Donar més protagonisme a l’alumnat tant en l’aportació de continguts com en la realització de la revista.
  • Potenciació i millora de l’expressió escrita en les àrees de llengües a través de la creació de continguts per la revista.
  • Augmentar la participació de tots els sectors de la comunitat educativa en la revista Borrissol.

La nostra revista és la revista Borrissol. Cada curs se n’editen dos números, un al febrer i l’altre al juny. Per a cada número s’organitza un concurs de portades i contraportades entre tots els alumnes de l'escola. La portada i contraportada guanyadores s’editen en els respectius números; els treballs finalistes s’exposen juntament amb els treballs guanyadors. Els guanyadors són premiats amb un obsequi.

Una comissió formada per alumnes, pares i mestres configura el jurat d’aquest concurs.
La revista és una eina per treballar la lecto-escriptura en les tres llengües.

Revista Borrissol núm.31

Publicat el Divendres, 15 Juny 2018

L'estiu ja està aquí i en celebrarem l'arribada amb aquest número tan fresc de la revista Borrissol!

Aprofitem per felicitar la Clàudia B. de 2n i en Marc de 1r que han guanyat el concurs de la revista Borrissol.

FELICITATS!

Revista Borrissol núm.30

Publicat el Dimarts, 20 Febrer 2018

La nostra revista ja té 30 números publicats!

Volem donar-vos les gràcies a tots i totes per la vostra participació i volem felicitar especialment a en Genís de 5è i la Cristiana de 3r que han guanyat el concurs a la millor portada i contraportada.

MOLTES FELICITATS!

Revista Borrissol núm.29

Publicat el Divendres, 16 Juny 2017

Ja ha sortit del forn el núm. 29 de la revista Borrissol!

Volem felicitar l’Ot de 4t i en Lau de 3r com a guanyadors del concurs de portades de la nostra revista.

Esperem que gaudiu molt d’aquest nou número.

Aprofitem per desitjar-vos un bon estiu!

REVISTA BORRISSOL NÚM. 28

Publicat el Divendres, 17 Febrer 2017

El número 28 de la Revista Borrissol ja és aquí!

Felicitem a la Maria de P3 i a la Clàudia C. de 1r que han guanyat el concurs de portades i contraportades de la revista.

Espereu que gaudiu molt d’aquest nou número de la revista!

REVISTA BORRISSOL NÚM. 27

Publicat el Dimecres, 22 Juny 2016
JA TENIM EL NÚMERO 27 DE LA REVISTA BORRISSOL!

ESPEREM QUE PASSEU UNA BONA ESTONA LLEGINT-LA!

VOLEM FELICITAR A LA BERTA DE 1R I LA JÚLIA DE P5

QUE HAN GUANYAT EL CONCURS DE LA REVISTA BORRISSOL

AMB UNA PORTADA I CONTRAPORTADA FANTÀSTIQUES!

BON ESTIU A TOTS I TOTES!