Pares i mares delegats/des de classe

OBJECTIUS

• Afavorir una comunicació més transversal i horitzontal entre l'escola i els pares i mares.
  • Aconseguir una major representativitat i participació del col·lectiu de pares i mares de l'escola.
  • Potenciar la figura del pare/mare guia per tal d’orientar i informar a les famílies del seu curs sobre temes d'escola.

Funcions de la figura de pare i mare delegat/da:

1. Motivar i dinamitzar els pares i mares del seu curs per tal d’integrar-los en la dinàmica del centre (reunions, festes, equips de treball, conferències, etc).
  2. Canalitzar les inquietuds, suggeriments, necessitats i interessos generals dels pares i mares del seu grup-classe cap a l'escola, a través dels coordinadors de delegats que ho traspassaran a les reunions d'AMPA i equip directiu. En el cas d'interessos i necessitats específiques d’un curs concret es tractarà directament amb el mestre tutor i el delegat del curs corresponent.
  3. Informar els pares i mares del seu grup-classe d'aquells aspectes que es determinin des de l'AMPA i l'escola.
  4. Col·laborar, sempre que sigui possible i pertinent, en les activitats proposades en el marc escolar.
  5. Fer la valoració conjunta amb la resta de delegats i el seu coordinador/a.
  6. Ajudar a integrar les famílies nouvingudes a l'escola.
  7. Assistir a les reunions que convoqui l'escola.
  8. Col·laborar amb la junta de l'AMPA en tots aquells projectes que es decideixin dur a terme durant el curs.
  9. Actuar en confidencialitat en relació amb la informació de què disposa per la seva funció com a delegat del seu curs.
  10. Assistir a les meses de l'assemblea.

DELEGATS/DES EDUCACIÓ INFANTIL

DELEGATS/DES CICLE INICIAL