QUI SOM

Informació sobre qui som

COM TREBALLEM

Informació sobre la línia pedagògica de l'escola

ESPAIS I SERVEIS

Conegueu el nostre centre fent-hi una visita virtual

LA BRUGUITECA

Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre. Emily Dickinson

ESTRENEM EL FIL MUSICAL DEL BRUGUERA!

Publicat el Dilluns, 30 Novembre 2015

El curs 2014- 2015 a l’escola hi va haver un parell de canvis importants pel que fa a l’entrada dels alumnes. Es va acabar el sistema de fer files al pati, i es va canviar el so estrident del timbre per músiques més agradables. Va ser un èxit i ara tothom entra més relaxadament a l’escola.

De fet, també es posa música per anunciar que és l’hora de preparar-nos per sortir al pati, per anar a dinar, o per tornar a entrar a les aules o anar cap a casa.

Gràcies a la bona feina que han realitzat un pare de l'escola i el nostre informàtic, podrem gaudir i aprendre moltes coses de la música que sona cada setmana, a través del Fil Musical que trobareu aquí a la web de l'escola, clicant la icona del micròfon (a la part superior de la web) o l'enllaç que trobareu a l'esquerra de la pàgina.

Que soni la música a l'escola!