QUI SOM

Informació sobre qui som

COM TREBALLEM

Informació sobre la línia pedagògica de l'escola

ESPAIS I SERVEIS

Conegueu el nostre centre fent-hi una visita virtual

LA BRUGUITECA

Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre. Emily Dickinson

CONSELL D'INFANTS

Publicat el Dimarts, 02 Febrer 2016

El dijous 3 de desembre es va constituir a la Sala de Plens de l'Ajuntament, el Consell dels Infants de la ciutat. 48 infants consellers i conselleres de diferents escoles de Girona, van fer possessió del càrrec, en un acte presidit per l'alcalde en aquell moment, Carles Puigdemont i la regidora d'educació Isabel Muradàs.

Els nostres consellers, en Guillem de 5è i en Blai de 6è, representaran la nostra escola en unes trobades mensuals del Consell, aportant idees i propostes, que haurem treballat discutit i consensuat entre tots els nens i nenes de l’escola.

Aquest treball el durem a terme a l’hora de tutoria i els nostres representants al Consell n’informaran periòdicament a les meses de l’assemblea, on hi ha els delegats/des d’alumnes i els delegats/des de pares i mares.

La propera tasca encomanada que tenen els nostres consellers és participar en el Pla Integral de la Devesa.